De tien beste redenen om een Mercedes-Benz te kopen, worden eigenlijk in de slogan van het merk samengevat: ‘Het beste of niets’. Mercedes-Benz heeft al een lange geschiedenis van het op de markt brengen van nieuwe technologische innovaties. Op basis van deze traditie verwachten de klanten van Mercedes-Benz niets minder dan technologisch leiderschap. Dat betekent dat Mercedes-Benz het allerbeste op alle gebieden moet leveren: onderzoek en ontwikkeling, productie, verkoop, service, inkoop en aftermarket.
‘Het beste of niets’ weerspiegelt de kernwaarden van het bedrijf: perfectie, fascinatie en verantwoordelijkheid en dat zit ook in de bedrijfscultuur ingebakken.
10. Service en ondersteuning in de hele wereld
Mercedes-Benz is wereldwijd bekend en heeft vestigingen over de hele wereld. Waar je ook maar naar toe gaat, je kan altijd wel een service vinden die een Mercedes voertuig ondersteund. Dit geldt dus ook voor bijvoorbeeld een vrachtauto mercedes-benz actros.
9. Mercedes-Benz Innovation: tijdloos smaakvol en efficiënt
Wat begon als een doorbraak, wordt voor elke auto op de weg de standaard. Plezier staat voorop, samen met de steeds spannendere roadmap voor de toekomst en een oneindige reeks nieuwe prestaties.
8. Mercedes-Benz heeft een geschiedenis in het schrijven van geschiedenis
Sinds de uitvinding van hun eerste auto heeft Mercedes-Benz het tempo bepaald voor wat alle auto’s ooit zouden kunnen worden. Met een voortdurende stroom aan primeurs op het gebied van veiligheid, prestaties en autorijden, is er maar één reden waarom ‘s werelds eerste autofabrikant de eerste op het gebied van innovatie blijft. Carl Benz omschreef het zelf het beste: de liefde voor het uitvinden gaat nooit verloren.
7. Voor Mercedes-Benz zijn auto’s méér dan machines, ze laten je voelen
En dat valt niet te meten want Mercedes-Benz is niet geïnteresseerd in het bouwen van auto’s, die alleen maar krachtig of snel zijn. In plaats daarvan ontwerpen ze auto’s, die de vele facetten van prestaties combineren om iets buitengewoons te kunnen creëren.
6. Zorg voor het milieu zonder concessies aan de prestaties te doen
Van de meest betaalbare C-Klasse tot de pittige AMG®-modellen, een nieuwe generatie kracht kenmerkt Mercedes-Benz. Geavanceerde nieuwe benzinemotoren met directe injectie leveren betere prestaties met minder brandstof en minder uitstoot.
5. Zorg voor het milieu en milieubehoud is méér dan alleen motorontwerp
Van de nieuwe ECO start/stop-functie tot de geavanceerde plug-in hybride in twee standen met een volledig elektrisch vermogen, talrijke aanvullende innovaties zorgen voor een verdere vermindering van het brandstofverbruik en de emissies van motoren op conventionele brandstof.
4. De toekomst is elektrisch
Mercedes-Benz weet dat er méér nodig is dan alleen plug-in hybrides en elektrische voertuigen op batterijen. Daarom hebben ze de innovatie van de hernieuwbare, emissievrije waterstof-brandstofcel gestimuleerd. Je kunt met de B-klasse F-CELL vandaag al de toekomst bezitten.
3. Uniek kunstenaarschap ontmoet innovatieve techniek
De familie Mercedes-Benz legt zich toe op het ambacht van het maken van auto’s. Een Mercedes-Benz moet er altijd als een Mercedes-Benz uitzien en wat ze produceren zijn voertuigen, die er niet alleen uitzien maar ook voelen en klinken als niets anders op de weg.
2. Geavanceerde levensreddende technologie met het beste in luxe en comfort
Al meer dan een halve eeuw zijn de ingenieurs van Mercedes-Benz toegewijd aan het voorbereiden van een moment, waarvan ze hopen dat het nooit zal gebeuren. Mercedes-Benz biedt exclusieve nieuwe doorbraken om een ongeval minder ernstig, minder schadelijk en nog minder waarschijnlijk te maken.
1. Jouw tevredenheid is bij zowel de verkoop als bij de service onze voornaamste zorg
Jouw tevredenheid is bij zowel de verkoop als bij de service de eerste zorg van Mercedes. Mercedes biedt op een zeer positieve manier doordachte voorzieningen, die allemaal draaien om het gemak van de klanten. Lage prijzen, een geweldige aandacht voor de klant en de hoogste kwaliteitsservice voor jouw voertuig. De slogan van Mercedes-Benz vat eigenlijk alles samen – Das beste oder nichts! (Het beste of niets!)